Blog

  1. Seljavöö, mida saad reguleerida vastavalt enda vajadustele

    Serola seljavöö on juba aastaid meie klientide lemmik, kuna on parim seljavöö, mis leevendab alaselja koormust ja valu. Seda peamiselt tänu reguleeritavatele tiibadele (vaata pildil) ning lisaks:

    1. On see ainus seljavöö, mis on välja töötatud selleks, et parandada alaseljas paikneva rist-niudeluu liigese tööd
    2. Seljavööl puuduvad ärritavad pandlad ja padjad
    3. Materjal on hingav ja niiskust eemale juhtiv
    4. Seljavöö mitteelastne kiht imiteerib liigesesidemete tegevust. Täiendav elastne kiht tagab seljale surve ja aitab hoida õiget kehaasendit

    Üheks suureks eeliseks antud seljavööl on, et see parandab lihastööd ja suurendab kogu keha tugevust. Sa võid seda kanda pika aja vältel, sest see ei põhjusta lihasnõrkust ega lihasmassi vähenemist.

    Kasuta selja

    Loe edasi »
  2. 11 nõuannet vee tarbimise kohta: küsimustele vastab personaaltreener Kärt Pärtel

    Kas Sa täna vett jõid? Miks on oluline vett tarbida? Miks peaks suvel rohkem vett tarbima?

    Selleks, et avada antud teemat, istusime maha personaaltreener Kärt Pärteliga ning küsisime talt 11 küsimust. Täpsemalt:

    1. Miks on oluline vett tarbida?
    2. Kui palju peaks päevas vett tarbima?
    3. Millega vee tarbimisel arvestama peaks?
    4. Mis mõjutab inimese vee vajadust?
    5. Miks on suvel oluline vett tarbida?
    6. Kas vee tarbimine võib olla kahjulik?
    7. Millest vee tarbimisel juhinduda?
    8. Millega treeningute ajal vee tarbimise puhul arvestama peaks?
    9. Kuidas teada, milline on minu vedeliku vajadus treeningute ajal?
    10. Millised on vedeliku puuduse peamised tunnused?
    11. Kuidas harjutada end rohkem vett jooma?

    Vaata videot siit:

     

    L

    Loe edasi »
  3. Sinu tasakaalu treenerid: tasakaalulaud ja Alexanderi tehnika. Tasakaalust räägib Alexandri tehnika õpetaja Hanna-Liis Lao

    Hea tasakaal loob meile võimaluse liikuda graatsia ja enesekindlusega ning kulutada tegevusteks täpselt nii palju energiat, kui parasjagu vaja on. Tasakaalulaud on suurepärane abivahend, mis aitab hõlpsasti märgata mõtte-ja liigutusmustreid, mis tasakaalu pärsivad või toetavad.

    Oma töös Alexanderi tehnika õpetajana kasutan tasakaalulauda peaaegu igapäevaselt. Alexanderi tehnika ei ole “MIS” vaid pigem on see “KUIDAS”*. Tehnika suunab märkama ja ümber kujundama liigutus-ja mõttemustreid, mis sekkuvad loomulikku rühimehhanismi ning tekitavad vaimseid-ja füüsilisi pingeid. Alexanderi tehnika põhimõtete rakendamine muudab treeningu efektiivsemaks ja konstruktiivsemaks, arendab tasakaalu ja koordinatsiooni ning aitab hoiduda ja taastuda vigastustest. 

    Kuidas tasakaalu leida ehk nõuanded, kuidas tasakaalulauda kasutada?

    Enne, kui astud tasakaalulauale, PEATU HETKEKS ning märka, mis toimub sinu

    Loe edasi »
  4. Õige kehahoiak mõjutab otseselt meie tervist. Nõu annab joogaõpetaja Laura Kaesel

    Me kõik mäletame lapsepõlvest ema, vanaema või õpetaja märkust seista ja istuda sirge seljaga. Tundus selline tähe närimine, aga kindlasti oli selles oma tõde. Inimeste rüht ehk kehahoiak tänu vähe liikuvale elustiilile, istuvale tööle ja telefonides surfamisele on tõenäoliselt halvem kui eales varem.

    ÜLESANNE:

    Seisa õlad ees, selg küürus, pea ette vajunud, vaagen taha poole. Kuidas Sa ennast tunned? Seejärel seisa sirge seljaga, rind kergelt ees ja avatud, õlad all, lõug ja pilk vaatamas otse. Kuidas Sa ennast nüüd tunned?

    On ilmselge, et hea rüht on seotud ka parema enesetunde ja ka enesekindlusega. Seetõttu peetakse näiteks joogas MÄE POOSI üheks olulisemaks ja võimsamaks poosiks, et me tuletaksime endale pidevalt meelde, kuidas on oluline seista. Kõlab lihtsalt, kuid siiski enamik inimesi oma igapäeva elus oma rühi peale ei mõtle.

    Loe edasi »
  5. Kuidas valida joogamatti? Nõu annab joogaõpetaja Kairit Ronk

    Kui oled valimas head ja sobivat joogamatti, siis Sulle mõned nõuanded:

    • Väga sobiv joogamatt on mittelibisev. Olenevalt joogastiilist on mati libisemiskindlus väga oluline, seda ka soojemas ja niiskemas ruumis (SinuElu tootevalikust näiteks Spokey korgist Savasana joogamatt, pilt 1) 
    • Hästi oluline on joogamati materjal ja koostis. Vali kehale sõbraliku koostisega ja kahjulikest ainetest vaba joogamatt (SinuElu tootevalikust näiteks Gaiam Džuudist joogamatt, pilt 2)
    • Väg
    Loe edasi »
  6. Miks pidada treeningpäevikut ning kuidas seda teha? Nõu annab personaaltreener Kärt Pärtel

    Treeningpäevikuta treenimine on justkui matkamine ilma kaardita. Jah, lõpuks võid sa sihtkohta jõuda, kuid sul kulub selleks palju rohkem aega ja energiat. Igal eesmärgiga ning edukal treenijal on ühel või teisel kujul olemas treeningpäevik. Olgugi, et sa ei näe teda alati märkmikuga mööda treeningsaali kõndima, telefonis Exceli tabelit või mõnda äppi täitmas.

    Millised on peamised põhjused, miks ikkagi treeningpäevikut pidada ning kuidas see aitab sinul seatud eesmärke saavutada? Aga enne veel, kui hakkame täpsemalt rääkima treeningpäevikust, on ehk hea mõelda sellele, kuidas üldse eesmärke seada.

    Mina mõtlen eesmärkidele kui unistustele, millel on tähtaeg. Võimalik, et kõige tuntum eesmärkide sõnastamiseks ja seadmiseks loodud tehnika on SMART mudel:

    • S (Specific) – KONKREETNE – arusaadav ja tulemustele suunatud
    Loe edasi »
  7. 3 head põhjust, miks sul on vaja massaažirulli või massaažipalli

    1. Massaažirull on käepärane ja soodne vahend lihaspingete leevendamiseks.

    Nad on kerged, väikesed ja minisuuruses rulli võid pista kasvõi kohvrisse või hoida töölaua sahtlis. Ühe korraliku massaažipalli saad näiteks kätte paari cappuccino hinnaga. Pallide ja rullide kasutama õppimine võtab vähe aega. Massaaži saad teha üksi, selleks ei ole vaja palju ruumi ega ka lisavahendeid ning mõju on enamasti tõhus ja kiire. Ja kes meist siis ei armastaks massaaži?!

    2. Massaažirull ega -pall ei hooli sellest, milline on su treenituse tase, figuur, vanus või sugu.

    Ei ole vahet, kas su lihased on pihta saanud seetõttu, et unustasid end kodukontoris 6 kuuks tugitooli või seepärast, et kasutasid liiga aktiivselt jõusaalis hantleid, reielähendajat või seljalihase trenažööri. Rullide ja pallide valik on nii suur, et endale sobiva leiab nii aktiivne sportlane ku

    Loe edasi »
  8. SinuElu kingiideed jõuludeks 2020

    Vali sel aastal kingid SinuElu e-poest!

    Miks valida kingid just meilt?

    1) Meie juurest leiad põnevaid ilutooteid ja vahendeid kodus treenimiseks. Lisaks ka koduseid meditsiinivahendid ja näomaske, mis valitud koostöös ISIS Medical spetsialistidega. Ehk midagi igaühele

    2) Soovi korral pakime kingid sinu eest! Selleks kirjuta oma sooviavaldus tellimuse märkuste lahtrisse*

    3) Ostes kolm erinevat (erineva nimetuse või tunnusega) toodet, lisame tellimusele väikese kingituse*

    * Pakkumine kehtib kuni detsembri lõpuni

     

    Mõned kingiideed:

    Loe edasi »
  9. Mis on ühist Rocky Balboal, Maailma Terviseorganisatsioonil ja sinu lapsepõlvel? Vihje: see on odav, lõbus ja uskumatult efektiivne asi!

    Sel aastal tegi koroona meie treeningplaanides ja -viisides suuri muudatusi. Trenn kolis metsa, pargiserva, terviseradadele ja meie elutubadesse. Maailma Terviseorganisatsioon soovitas kevadel kõikidel inimestel leida mingi viis enda liigutamiseks – olgu see või kodus muusika järgi tantsimine, veebi kaudu treeningutes osalemine või veelgi parem - hüppenööriga hüppamine. Just!

    Tuleb sulle oma lapsepõlvest meelde selline asi nagu hüppenöör? Kui kerge oli sellega hüpata? Olgu siis ühel või kahel jalal, käed või jalad risti, sõpradega võidu korduste arvu peale? Ja see oli nii lõbus?! On aeg hüppenöör uuesti kätte võtta ja see endale meelde tuletada. Miks?

    Hüppenööriga hüppamine on sulle kasulik 7 erineval moel!

    1. Hüppenööriga hüppamine tugevdab luid ja lihaseid ning teeb sind kiiremaks

    Rocky Balboa teadis

    Loe edasi »
  10. Kas sinu rüht vajab tuge?

    Terviseteadliku inimesena on sinu igapäevaste tervisega seotud tegevusena vaevalt kirjas „tegelen iga päev 5 minutit oma rühiga“. Sa tuletad endale meelde, et sööksid tervislikult, tarvitaksid vähem suhkrut, liiguksid rohkem ja istuksid vähem sinise ekraani ees. Aga kui tihti mõtled sa oma rühile?
    Loe edasi »
Page