Taganemisõigus

Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine (lepingust taganemine)

Kui avastad, et kaup ei sobi või sellega on mõni mure, siis anna meile sellest kindlasti teada kirjutades info@sinuelu.ee või helistades +372 53 321 057. 

Juhised tellimuse tühistamiseks ja kauba tagastamiseks leiad siit:

1.    Tellimuse tühistamine enne kauba kätte saamist                                                                                                                                        

 Ostjal on õigus enne kauba kätte saamist oma tellimus tühistada, saates SinuElu e-posti aadressile info@sinuelu.ee vastavasisuline teate koos arve numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades SinuElu kontakttelefonile +372 53 321 057.

Enne kauba kätte saamist tellimuse tühistamisel tagastatakse Ostjale ostu eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) ostja pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul tellimuse tühistamisest.

2.    Kauba tagastamine 14 päeva jooksul kauba kätte saamisest

Ostja võib kauba tagastada ehk lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul arvates päevast, millal kaup on ostjale üle antud või ostja kauba kätte saanud. Ostjale tagastatakse kogu tasutud summa (koos transpordimaksumusega) esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest ning tagastatud kauba saabumisest SinuElu lattu.

Kauba tagastamine on TASUTA!

Lepingust taganemiseks ja toote tagastamiseks peab ostja:

1) Tegema SinuElu-le vastavasisulise avalduse e-posti teel info@sinuelu.ee. Avalduses palume märkida ostja nime, ostukuupäev, arvelduskonto number ning arve nr-ga. Selleks võib kasutada ka SinuElu taganemisavalduse vormi.

2) Tagastama SinuElu-le tellitud kauba hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest all toodud viisil:

  • Kui tellisite kauba Omniva pakiautomaati peaksite leidma saadud sõnumist tagastuskoodi, millega 14 päeva jooksul paki tagastada. Tagastatavale pakile palume jätta külge sellel olnud aadresskaart või kirjutada pakile: Isis Medical OÜ/SinuElu, +372 5332 1057. Pakki tagastades vali automaadi ekraanil „Tagastan paki“, sisesta tagastuskood ja aseta pakk kappi.
  • Kui tellisite kauba Itella (Smartpost) pakiautomaati, saab selle 14 päeva jooksul tagastada sama koodiga, millega paki kätte saite. Tagastatavale pakile palume jätta külge sellel olnud aadresskaart või kirjutada pakile: Isis Medical OÜ/SinuElu, +372 5332 1057. Pakki tagastades vali automaadi ekraanil „Paki tagastamine“, sisestada kood ja aseta pakk kappi.
  • Kui tellisite kauba kulleriga palume kirjutada info@sinuelu.ee ning lepime kokku sobivaime tagastus viisi.

Kauba tagastamisel on oluline teada:

  • Tagastatav kaup ja selle pakend peab olema terve ning komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – infovoldikud, lahtised osad jne).
  • Kaup tuleb tagastada originaal pakendis, mis on avatud ettevaatlikult ning pakendit kahjustamata
  • Kaubaga tutvumiseks võib kasutada seda viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks
  • Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korral vastutab ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Loe lähemalt ostutingimuste punkt 7.

3.    Puudusega kauba tagastamine

Puudusega kauba tagastamise korral kontrollib SinuElu pretensiooni õigustatust ja teatab ostjale oma vastuse 14 päeva jooksul pretensiooni saamisest arvates. Pretensiooni õigustatuse korral parandab või asendab SinuElu puudusega kauba. Juhul kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada (nt kaup puudub laos) või kauba asendamine või parandamine põhjustab SinuElu-le ebamõistlikke kulutusi, on SinuElu-l õigus tagastada ostjale kauba eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega).

Tutvu lähemalt tagastamise tingimustega ostutingimuste lehel